1738689.jpg Eteinen ulko-ovelta....

Eilen jäi homma kesken ton hiiitaaaudeeen tähde, mutta otetaan se nyt takasin. Näiden kuvien laittoa olen lykännyt.............ovat niin KAUHEITA! Ajattelin, että ymmärtäisitte paremmin kun näkee kuvat, kerron teille jutun.....

Päätin soittaa Potkuriin. Potkurihan on tämä alkavan yrittäjän tuki ja turva. Joka starttirahaa halajaa se Potkurin puoleen palajaa. Minä kaipaisin starttirahaa siksi, että tarvitsisin auton, johon muuten ei ole varaa. Kun keskellä metsää asuu auto on kuljetushommissa välttämätön.

Kuten tiedätte olen ollut yrittäjänä aikaisemmin ja silloin hain myös starttirahaa ja sainkin sen. Muutenki asiat luistivat tosi hyvin, vaikka oli kolme pientä lasta aina mukana.

No nyt soitin ja keskustelimme yrittämisestäni ja että tekisin töitä kotona jne. Kunnes lapsien ääni kuului takaa ja kysymys, että kuinka monta lasta on. No minä siihen, että neljä. " Niin lapsienkin aika sitten muuttuu päiväkodin myötä" kuului puhelimesta. Sanoin siihen sitten, että ei kun kaksi menee kouluun ja yksi eskariin ja nuorin jää mun kanssa kotiin. Seuraavalause oli se jonka takia päätin, että nyt saa olla koko homma! "Pystyykö siinä sitten olemaan kokopäiväinen yrittäjä? Minulla on 2-vuotias kotona ja jos siellä pitäisi jotain töitä tehdä ei tulisi mitään!" Meinasin vastata siihen oikein pahasti, että sulla onkin munat housuissa ja ilmeisesti huono organisaatio kyky. Mutta ajattelin ,että se on turhaa, koska ihmisen pitäisi tuntea mut ensin ja käydä meillä kotona.....

1738688.jpg Olohuone keittiön ovelta....

Ja siis ihan oikeesti tää on meiltä! Nolo tunnustaa..... Mun ompelupiste on eteisen nurkassa hyllyt ja laatikot täynnä materiaaleja. Tää toinen on...tosiaan meijän olohuoneen nurkka. Tälle kasalle on paikkaa etsitty, mutta kun ei se mihinkään mahdu!

1738690.jpg Keittössä on vielä tää lipasto, mikä on päältä ja sisältä  täynnä mun tavaraa.

Voiko joku väittää, että en oo kokopäiväinen yrittäjä jos koti on kaapattu, pystyn nuorimmaisen kanssa tekemään mulle riittävän määrän tuotteita, ja mikä musta tärkeintä työ on mulle mieluista ja saan siitä elantoni. En vielä oo miljonääri, mut en tiedä mahdanko halutakaa......