Mistä sitä oikein aloittaa? En koskaan ajatellut tehdä tätä, mutta tässä sitä ollaan. Pitääkö tässä pohtia ensin oikeinkirjoitus virheitä...Mun piti huovuttaa se aika, kun nuorin on päikkäreillä! Taas vei näppäimistö voiton. No omaa aikaa se on sekin! Mä oikeasti oon tätä tekemässä siksi, että tarvitsen lukijoiden kommentteja kuvista mitä galleriaan/blogiin ehdin laittaa. Kuvat ovat mun tuotteista mitä yksityisyrittäjänä pitäis myydä. En vaan uskalla aloittaaa ja toiminimeä hakea. Lapsia ja toimeentuloa kun on pakko miettiä. Joten kaikki kommentit on tervetulleita. Oonhan mä tuolla myyjäisiä nuohonnu, mut nuorin on nyt niin pieni, että "kiertolaisen" elämä on pakko hetkeks lopettaa. Palautetta on myyjäisissä tullut, mutta siellä saa vaan positiiviset palautteet. Kukaan ei kehtaa sanoa päin naamaa jos jossain on vika. Tietokonetta en osaa käyttää lainkaan, joten se mitä aikaiseksi saan on ollut työn ja tuskan takana...